2e dag Bangkok. - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van TimChrisRia - WaarBenJij.nu 2e dag Bangkok. - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van TimChrisRia - WaarBenJij.nu

2e dag Bangkok.

Blijf op de hoogte en volg TimChrisRia

30 Juni 2014 | Thailand, Samphanthawong

Vanmorgen gewoon geroosterde boterhammen op bij het ontbijt haha, daarna wezen hopen met de boot, een markt met veel fruit bezocht en jet grand palace, echt super mooi en heeeeel veel bling bling, vanmiddag een fietster met Gods en andere Nederlanders, Door Chinatown, Ongeloofelijk wat je daar ziet en ruikt, Echt heel leuk om te doen, Heel veel steegjes gezien en zelfs 2x de fiets mee op de boot. Zitten nu aanhet water te eten. Zo met de boot naar ons hotel. Morgen meerendeel een reisdag naar de Riverkwai.

• 30 Juni 2014 - 20:44

Mom & Dad:

Wow, what a spectacular view from the 78 floor! Sounds as if you have had a good start to your holiday xx

• 01 Juli 2014 - 13:36

Pa Van Eden:

merk je nog iets van de onrust in Bangkok. Veel plezier nog