Bangko - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van TimChrisRia - WaarBenJij.nu Bangko - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van TimChrisRia - WaarBenJij.nu

Bangko

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg TimChrisRia

29 Juni 2014 | Nederland, Schiphol

Van morgen aangekomen in Bangkok. Ik heb aardig geslapen in het vliegtuig. Chris een beetje en TIm Helemaal niet. Hij wist in een stil en donker vliegtuig met een Schrem dat voor 3 uur stuk was, niet Meer waar hij het zoeken moest. Toch alle drie gebruiken na zo'n Lange Vlucht. De hoel suite is echt super. Heel griot met 2 balcony op 3 zijdes. Tim heeft nog een pylons gemaakt in het hotel webmaster. Vanavond gezeten in the Sky Tower op de 76e verdieping. Wij in de lift, niets aan de hand. To tad to pong ever de 25e verdieping be. Buitenland opens van glas is. Dat is voor mij schrikken. Tim heeft een plata je voor het ram geregeld. Met ramen tot op de closer. Het uit zicht is echt adembenemend. Zelfs ik kan er van genieten. Nu gaan we lekker slagen. Voor morgen hebben we een fietstour en hoppen op het kanal op het programma staan. Vandaag nog een mega stortbui (en een beetje on weer) gehad voor nog ever een half uur the. Daarna weer parachtig . Trusten xxx

  • 29 Juni 2014 - 17:31

    Lindsay :

    Ik geloof dat ik het wel enigzins snap wat er staat. Al zijn sommige zinnen nogal hocus spocus haha. Veel plezier!

  • 29 Juni 2014 - 18:33

    Mom & Dad:

    Hotel sounds fantastic! Dining at the top of the tower (& the lift) is something I'd like. Enjoy your bike ride and canal trip tomorrow, don't forget to take lots of photos. mon & dad xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2014

Ko phangan

08 Juli 2014

Chiang mai city

07 Juli 2014

Kanchanaburi

03 Juli 2014

Riverkwai

30 Juni 2014

2e dag Bangkok.
TimChrisRia

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 2189

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: