Riverkwai - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van TimChrisRia - WaarBenJij.nu Riverkwai - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van TimChrisRia - WaarBenJij.nu

Riverkwai

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg TimChrisRia

03 Juli 2014 | Thailand, Samphanthawong

We zijn 3 dagen bij De Riverkwai. De eerste nacht geslapen in een super mooi driijvend hotel. Daar met de stroming mee . Super cool om te doen een echte wild water aan. Het was wat minder leuk toenail Chris en Tim een of ander reptile not denote van 2 meter lang. Gisteren met andere neder lander mee gekregen naar de Earanwatervallen. 7 verdieping een waar je op verschil Ende plateaus kon zwemmen. Chris en Tim hebben dit gedaan. Het was een hele Klimt, maar wel super mooi. Daarna met de andere Nederlanders naar de Hell pass geweest. Een museum waar je het een en ander te horen en lezen was over de or log in dit gebied. Een stuk daar door de pass gewandeld, onder andere over oude spoorbielzen en het grind wat er nog lag. Vandaag Vonda ik Helemaal top. We zijn naar een olifantenopvang geweest voor oude olifantenopvang. We hebben eten klaargemaakt, ze eten gegeven en we zijn met ze in bad geweest. Echt ongeloofelijk leuk om te doen. Morgen gaan we met de turien naar Kanchaburi. Daar slagen we waarschijnlijk 2 nachten. Xxx

• 03 Juli 2014 - 22:05

Mom & Dad:

Nice photo of Tim, glad you are all enjoying yourselves, thanks for the updates Ria. Weather here hot, probably followed by the usual storms at the weekend. Holland play in the quarter-final saturday, will let you know the result! xx