Kanchanaburi - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van TimChrisRia - WaarBenJij.nu Kanchanaburi - Reisverslag uit Samphanthawong, Thailand van TimChrisRia - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg TimChrisRia

07 Juli 2014 | Thailand, Samphanthawong

3 dagen geleden ' s morgen song naar een grot geweest. Mooi maar veel half slapen de vleermuizen. In de middag met de trek naar Kanchanaburi. Duur 2,5 uur. De treinreis was een aparte ervaring. Veel geschommel en geschok. We zijn over de brug van de riverkwai gereden. Zeer indrukwekkend. De volgende dag met een bromertje met met een soort zij span naar de Riverkwai. Ook er overheen gelopen. Ook nog een oorlogsbegraafplaats bezocht. Een hotelletje met een heerlijk warm buiten zwembad. Gisteren om 05.30 uur vertrokken naar de Floating Market. Zo vroeg weg gegaan om daar de massa te ontvluchten. Dat is zeker gelukt. Wij waren de eerste bezoekers. Daarna doorgereden naar de luchthaven voor onze Vlucht naar Chiang Mai.in Chiang Mai op weg naar ons hotel langs een hele grote food market. En langs watervallen. Chris en Tim hebben hier doorheen gelopen naar Boven. Vandaag 2 x een fietstocht gemaakt in de buurt. Door de jungle en over een rode zand vlakte watervallen en vleermuisgrotten. Vandaag voor het eerst (warme) regen. Over dag niet zo veel, goed om in te kunnen fietsen. Nu in de avondregent het behoorlijk. Morgen gaan Tim en Chris een jungle flight tour doen. Zip lines op een hoogte van 80 meter en van 800 meter lang. Ik kijk of ik mee ga of in het hotel ga chilled. De boomhut waar we nu in slapen is super cool. Een echte Tarzan en Jane huis.